MustafaAlpinAnnesi canım sagınca gelmiyo bazen nolur üzülme sakın sürekli emzir zaten bol sıvı tüketiyormuşsun gelir sütün benim ilk 15 gün hiç gelmedi mama meme devam ettik herkes sütün yetmiyodur şunu ye bunu ye filan ben kilo aldım sütüm aynı kaldı megerse sütüm yetiyormuş sonradan ögrendim doktor uykusu gelir emmek ister gazı olur emmek ister senin kokunu almak için emmek ister dedi ama ben 1 ayda 5kilo aldım ve artık doymuyordum halada doymuyorum dogum sonrası 12 kilo aldım düşün d vitaminini kullan bebegin uyudukça uyu dinlen bol sıvı al ve kulagını çevredekilerin dediklerine kapa gündüz emzirebildigin kadar emzir mama çok zor durumda kalmadıkça verme gecede önce emzir sonrada üstüne 60 cc mama ver doyana kadar hepsini içemez muhtemelen güzelce uyu bu arada 2 saat memede bekledigimi bilirim yılmadan emzir canım sütün artar güle güle büyüt