MustafaAlpinAnnesi daha önceki yazılarımı bulabilirseniz cok detaylı yazdıgım yazılarım var. öncelikle her gün gülümseyin, bebeğinizin dogdugunu sizin sütünüze ihtiyacı oldugunu ve sütünüzün var oldugunu bildiğinizi tekrarlayın. Bol gülümsemek zamanla gerilen sinirlere iyi gelecektir. Bebeğiniz uyurken uyumaya gayret gösterin, hormonlara alısıncaya kadar bi uyku hali çöküyor lohusaya. şekerli gıdalardan uzak durun. sağım tekniklerini öğrenin.biberon emzik varlıgı varsa ikisi de kalkmalı. Hastane tipi sagım makinesi ile her saat bası sagım yapılmalı. power pump denilen uygulama var o da işe yarıyor. Bebeğinizi 2-3 saatte bir emzirme olayını unutup gaz problemi yoksa ya da gazını cıkarttıktan sonra azcık ağzı yüzü oynasa emzirmeye calısın. Her memenin süt tutma kapasitesi bir değil , instagram izmiremzirmedanismani okuyun tum yazilari aynen ben de sizin gibiydim. 30 cc bile olmazdı. cok okuyup cok uyguladım. 3 gün bebekle yataktan cıkmayıp emzirme kampı yaptım. sürekli emzirdim, yemek tuvalet ve azcık sosyalleşme dısında bebekle basbasaydık. Sağımda diyelim 30 cc sut var. dolaba koydunuz. tam bebek acikti basladiniz emzirmeye bi sag bi sol sonra bi daha sag ve sol emdikten sonra gazini cikartip sutunuzu verin. sonra verdiginiz sutun cc kadar eksilterek mama verin, sonra bu miktarlar iyice dusecek. dogru sagimlar ve motivasyon ile 2 haftada cozersiniz inanin.