tekbasimabakiyorum Ben temizliği genelde kızım uyuyorken yapıyorum yada eşim evdeyken o bakıyor öyle yapıyorum hiç kucağıma alıp yapmadım zorlanırım öyle. Hergün rutinlerim var severek de yaptığım bir mutfak temizliği tezgahı güzelce silerim süpürürüm dolapları siliyorum sık sık sleepy yüzey temizleyicisi hayat kurtarıcım❤️ salona robotu açıyorum arada hergün de mutlaka evi topluyorum özellikle uyumadan önce toplu ve temiz olması önemli benim için heryerin. Çöpü zaten hergün çıkarırım ama ilk nokta dağınıklık nefret ederim. Bu ara ince işlere sardım portmanto dolabını sildim düzenledim kileri de aynı şekilde. Banyo dolaplarını sildim atılacakları attım düzenledim. Kızım sakin zaten mama sandalyesinde oturur önüne oyuncak koyarım oyalanır yani o varken de her işi yapabiliyorum. Çamaşıra bazen üşeniyorum bekletiyorum çamaşırlıkta toplamak için😂 tek üşendiğim şey çamaşır diyebilirim hatta. Ütü olayım nerdeyse hiç yok ben ütü yapmam eşimin iş kıyafetleri hariç. El ütüm var bişey kırışıksa giymeden hemen onunla üstünden geçiyorum