Selinisbilir Kbrnrsgrrrr bezini maksimum 3 saat bırakıyorum altında ve sabah akşam günde iki defa ılık suyla poposunu yıkıyorum, ve bir defa da mutlaka zeytinyağ ile masaj yapıyorum. Çok şükür daha hiç pişik olmadık.
Kbrnrsgrrrr Selinisbilir yıkayayım bende hergün mutlaka.Zeytinyagına iyi değil diyor doktorlar bende hep masaj yapıyordum ama bıraktım
Selinisbilir Kbrnrsgrrrr aaa zararı olduğunu bilmiyordum, doktoruma da söylemiştim masaj yapıyorym zeytinyağı ile diye , o da yapma , zararlı falan demedi, kontrole gidince muhakkak soracağım.
Kbrnrsgrrrr Selinisbilir tüylenme yapıyo bebeklerde dediler daha sonra zeytinyağınında asit içerdiğini söylemişlerdi.Benim bi ablam tavsiye etmişti kızım yenidoğdugunda sür demişti tüm vucuduna masaj yap sonra zararını duymuştum bıraktım 🤷🏼♀️ Her kafadan farklı ses çıkıyor inşallah yoktur zararı
Asel__Berra Belki mantar olmus olabilir bnm kizimda o sekildeydi gecmedi pisik saniyorduk sudocrem kullaniyordum hic fayda etmedi en sonunda doktora gittik mantarmis travazol ve nubilen versi ben pisik kremini de bepantol e gectim ve her alt degistirmede 15 20 dk havalandirdim ve kuru bir sekilde kremleri surup kapattim 3 gunde gecti cok kaka yaomasindan da kaynaklanıyormuş ondan olmus olabilir
Kbrnrsgrrrr Asel__Berra bir günde 7 kere kaka yaptı yahu yediklerini hep çıkarıyo kilo olaral kalmıyoki vucudunda.Canım kan verdil değerinde alerji ihtimali yüksek dedi doktor ama kesin tanı için deri testi istedi
Sariyegul Kbrnrsgrrrr hametan bi sürü pişik kremi çöp oldu hametan çok iyi geldi 5-6 lira biley saglık ocagıda yazıyo deneyin bence
aslieylul Kbrnrsgrrrr bizimde boynumuzun altı bir gecede pişti ve aşırı kızardı yanık gibi oldu travazol verdi doktor hemen geçirdi bi doktora görünün mantara çevirebiliyor
Kbrnrsgrrrr Hafsazs deniyorum şuan bende hergün yıkayayım havalandırayım.Şuan geçmiş durumda ama nohut kadar yara gibi bişey kaldı o iyileşmiyo bir türlü
Asliekzgl Kbrnrsgrrrr bebeğiniz kaç aylık bizim de geçmeyen 1.01 şeyimiz var aynı zamanda alerjik bir bebek geçen çocuk sağlığına gittikAlerji testi yaptıralım diye fakat çok küçük olduğu için kandan bakamam dedi şu an için bana diyet verdi ama bizim de Geçmeyen pişiğimiz var