Kaç gundur bizde aynıyiz inanın travazol kullanıyorum akşamdan bu yana kızarıklık yerini sivilce tarzı şeylere bıraktı anlamış değilim bu ara biraz hastaydı çok kaka yaptı ondan mı acaba diye düşünüyorum bir de bez degistirdik normalde bez degisince pişik olmuyordu ama anlayamadım inanın çok zor bir durum😔😔