Ogretmen123 başkaları ile degil de kendi doğum kilosu ile kıyaslayınca çok iyi maşallah 😊 ona bakarsan ben 5200 g. doğmuşum 😄 hayata adimim kilolu olmuş🤷🏻♀️ oğlum 3100 doğdu… yani ben iki aylıkken 5 kilo olsam sorun, ama oğlum ya da daha az kiloda doğan bir bebiş o kiloya ulaşsa başarı 🥰