Rabisss @diyabetli_anne herkes mailde takılıyo bence . Ben bile kayıtlı olmayan maili yazınca son anda fark ettim🤦🏼♀️ Çocuğuna mama bez alamayan var 400 tlye nasıl aşı yaptırsın. Durumu olmayan ailelerin bebeklerinin sağlıklı yaşam hakkı değil mi ?
diyabetli_anne Rabisss ben de öyle düşünüyorum 3000 kişinin paylaştığı bir kampanyada sadece 250 kişi imza armış olamaz 😢
Minime diyabetli_anne aynen öyle bizde hesapladık ve bu parayla geçinenler var,bu özel aşı olayı kalkmalı
Dilekkkkkk diyabetli_anne inşallah sesimizi duyarlar inşallah bir şeyler yaparlar 400 tl çok uçuk bi rakam ekmek almaya para bulamayan insanlar var bu devir de onların çocuğunun bu aşıyı yaptırmaya hakkı yok mu yani çok yazık
diyabetli_anne Dilekkkkkk hem de nasıl asgari ücretin dörtte biri insanlar nasıl bütçe ayırıp evlatlarını korumak için bu aşıyı yaptırsın.
Yazilimcianne Arin1 1 saattir mail bekliyorum çok ilginç niye gelmiyor acaba halbuki daha öncede kampanya imzalamıştım