diyabetli_anne Beyin zarından başlayarak tüm vücuda yayılan Meningokal Menenjit, çeşitli sakatlıklardan hayati riske varan sonuçlarıyla önemli bir hastalık! Özellikle de 5 yaş altı çocuklar, ergenler, bağışıklığı baskılanmış kişiler ve okul gibi kalabalık ortamı paylaşanlar için… Oysa hayati risk oluşturan bu hastalıktan aşılanarak korunmak mümkün. Aşılama günümüzde pek çok hastalığa çözüm olurken özel ve zorunlu aşılar olarak ikiye ayrılır. Peki ülkemizde 12 milyon kişi asgari ücretle çalışırken bu aşıları nasıl karşılayacak? Menenjit aşılarının aşı takviminde yer almasını istiyoruz! Bir imza da siz atar mısınız? https://www.change.org/p/sağlık-bakanlığı-aşilar-ücretsiz-olsun?recruiter=1021335993&recruited_by_id=e5d1fbb0-0e83-11ea-9ee8-8fb1c314798b&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=petition_dashboard imzaladıktan sonra mailinizden kontrol etmeyi unutmayın görüntüleyip paylaşanlardan bile az imzamız var 😢
Asafff__ diyabetli_anne kesinlikle haklısınız bende destek vermek isterdim ama mail adresim yok maalesef burayada kardeşimden girmiştim
Rzgr diyabetli_anne kampanyayi 2 gun once gorup imzaladim bir cok arkadasima da mesaj yoluyla yaymaya calistim. Umarim sesimiz duyulur ve bi işe yarar. Ama ne yazikki bir cok arkadasim ozellikle cocugu 4 yas ve ustu olanlar bu aşilardan habersiz. Herkes devlet ucretsiz aşı yapiyor yaaa diyor.
Dilekkkkkk diyabetli_anne inşallah sesimizi duyarlar inşallah bir şeyler yaparlar 400 tl çok uçuk bi rakam ekmek almaya para bulamayan insanlar var bu devir de onların çocuğunun bu aşıyı yaptırmaya hakkı yok mu yani çok yazık
diyabetli_anne Asafff__ duyarlılığınız için teşekkür ederiz önemli olan kampanyayı desteklemek sesimizi duyurmak
diyabetli_anne arzu58 elinize sağlık paylaşım sayımız imza sayımızın çok altında sistem maillerin kontrolü için otomatik mail gönderiyor ve bu mail de spam kutusuna düşüyor çok kişi imzaladım zannedip gelen maile onay vermediği için imza askıda kalıyor😢
diyabetli_anne Rzgr doktorlar bile çok bilgilendirme yapmıyor bu aşılar konusunda ama sonuçları çok acı maalesef. Rabbim evlatlarımızı korusun. Desteğiniz için çok teşekkür ederiz daha fazla anneye aileye ulaşmamız için bu çok önemli
baharsirkeci diyabetli_anne doktorlar bilgilendirme yapamıyor çünkü bazı çok bilmişler rutin takvimde olan aşılara bile karşı 😳😳bir de ücretli aşı deseler doktor bizden para istedi, aşı satmaya çalıştı diye çemkirirler
Minime diyabetli_anne bende kızıma bugün 1 doz yaptırdım ve inanamadım alırken 403 lira para verdim şükür vardı verdim ama olmayanları düşündüm ebeye de sordum bizde en yaygın çeşiti olanı vuruyoruz dedi sadece ne diyim inşallah olur
diyabetli_anne Minime en az iki türevini vurdurmamız gerekiyor ki erken aylarda aşılatmaya başlarsak eğer 2000 lirayı buluyor. Hadi olan yaptırdı olmayan ne yapsın.
Merve1705 Lütfen herkes 1 er İmza atsın arkadaşlar herkesin ortak derdi hayta pahalılığı ama evlatlarımızıu bu durumdan mahrum bırakmayız
Minime diyabetli_anne aynen öyle bizde hesapladık ve bu parayla geçinenler var,bu özel aşı olayı kalkmalı