Pocikanne bizim çok hafif gibi tekrarlayan hareket vs yok sadece kasıtlı gö teması ve insanlarla sosyalleşmek yerine kendi halinde ve iletişim istemediği için dilde gerilik var sessiz hep ve jest mimik yok .ve çok küçülmüşsünüz için hiç birsey kalmayacak normal bir birey olacak dedi allahım izniyle inşallah öyle olur .20 aydan sonra gelseydınız buladar net konuşmazdım ama size net söylüyorum dedi beyin suan aktıf bir şekilde çalışıyor dedi 2 yasa kadar çok önemli dedi .9 ay yoğun eğitimle baybay diyeceksınız geri bakmayacaksınız ve sevının dedi sizin yerinizde olmak isteyen bir sürü aile vardır dedi tekrar geldiğinizde sevıcle geleceksınız dedi .dr az çok anlıyordur çocuğun ayına göre performansından ilerleyen zamanda ne olacağını senın çocuğun zekası ayında dedi verilen komutları vs yapıyor .etrafının farkında .