İki aylık bebek için mi dedi sadece geç teması olmadığı için mi? bebek sağı solu yeni yeni görmeye başlamaz mı o aylar da net bile göremez bence doktorunuzu değişin benim bebeğim 13 aylık tekrarlayan hareketi olmasına rağmen nöroloji uzmanı tek bir iki tanıya bakıp ta tanı konulmaz demişti 18. Ayda bidaha gelin dedi. 9. Ayda götürdüğümüz de şuan çok erken birşey demek için demişlerdi 🤷♀️