20 aylık kızım menenjıt rota üçlü ası hepsını yaptırdım ama hiç birinde aşı olmadan şurup vermedım.Neden aşıdan önce şurup içirin diyorlar anlamam.Aşıdan 1 2 saat snr verın.Ben saglık ocagında yapılan hiçbir aşı da vermedim 3 tane yapılanda bile bir tek menenjıt de verdım o ası cok agır ve uc gun ayagı agrıdı surup vermeme ragmen korkunuzu anlıyorum ama hersey onları hastalıktan korumak ıcın