beyazel geçen hafta olduk asilarimizi. Hatta rota aşısının ilk dozunu da o gün olduk. Rota aşısı gerçi oral yolla veriliyor. Her neyse; asiyi doktorumuz peşpeşe vurdu. Bu sebeple bu zamana kadar hiç duymadığım şekilde ağladı.. Asi vurulduktan sonra hemen geçti aglamasi. Sakin aşıya gitmeden önce bebeğinize ilaç vs icirmeyin bu arada. O aşıların amacına aykırı bir şey bu. Hiçbir şekilde halsizlik, huysuzluk olmadı. Biraz ateş oldu. 2 -3 gün sürdü bu durum
Max 37.6′yi gördük. Doktorum 38 görmeden ateş dusurucuye gerek yok dedi. Çünkü vücudun savunma sisteminin çalışması gerekiyor, amaç bu zaten.