Sizden-biri
14 pro kullanıyorum. Pro max hem daha büyük hem daha ağır. O yüzden almadım. Ancak kamera olarak 14 pro ve 14 pro max çok güzel. Ben telefonumu aldığımda 53 bindi şuanda 63 bin civarı. Şimdi 15, 15 plus, 15 pro ve pro max çıktı. 14 modelleriyle pekte fark yok aralarında. Hatta ben renklerini beğenmedim.