Sizden-biri ben 14 pro ve MacBook kullanıyorum. O şekilde mükemmel bir şey, iş konusunda çok faydalı. Metin üzerinde düzenleme yapabiliyorum, evrakları scan yapmak gibi fonksiyonları da işe yarıyor. Fitness uygulaması iyi, Wallet zaten yıllardır kullanıyorum, uçuş bilgilerim, rezervasyonlara ulaşmak için mükemmel. MacBooka göndermek için mail atmaya gerek yok, direk görüntüle demen yeterli. Podcast kısmında kitaplar dinliyorum. Her şey var telefonda.