Mrymlk00 yok hayır hiç kurutmadım. mesela 3-4 pamuğu avcumda ıslatıyorum sonra sıkıyorum nemli gibi kalacak şekilde. hem temizliyor hem de ıslak bırakmıyor. mesela ıslak mendiller ıslak bırakıyor. pişik daha görmedim. ve haftada iki kez falan gün içinde pişik kremi kullanıyorum ister istemez bezin içerisinde nemli kalıp kızarmalar olabiliyor