My00 ben uni baby yenidoğan aldım memnun kaldım ama söyle ben daha sık yıkıyorum islak mendil pek kullanmıyorum zor kalmadığı süreçte mısafirde dışarıda ve genelde yıkayarak siliyorum islak mendili iyicine yıkarım içerisi gitsin diye sonra silerim ama değerek kullandığımda oldu memnunum