Maviibeyazzz kışın iyice eve hapsoluyor çocuklar o yüzden oyun grubu kışın mantıklı yazın zaten parktı gezmeydi derken biraz daha sosyal olabiliyorlar siz zaten elinizden geleni yapıyormuşsunuz doktora da sorduysanız bi sıkıntı yoksa bu şekilde devam edin bence, bir anda açılacaktır. Kızımın 22 aylıkken ve 24 aylıkken söyledikleri çok başka inanın bizde bu değişime çok şaşırıyoruz birden açıldı. Sizde emeklerinizin karşılığını alacaksınız sadece biraz daha sabır pes etmeyin🫶🏻