Laydaren noluyasanagenemiros Ben sürekli Samsun’a gidip geldiğim için yol üzeri çankırıya uğrayıp alıyordum. Kendim almadım ama arkadaşım edoğal market diye bir sayfadan almıştı. Onu da beğendim baya ağırdı yapay durmuyordu
Ensensr13 noluyasanagenemiros doğduğundan beri kullanıyorum prize takılanlardan çok az bir ışığı var. Çok şükür gece uykularında bir sıkıntımız yok şu ana kadar.
Zeynepelcin noluyasanagenemiros aynen gerek yok bence .40 i çıktıktan sonra gece uyuduğu zamanlarda bazen takmıyorum bile.kizim ondan mı bilmiyorum ama karanlıktan da hiç korkmuyor bir bakıyorum akşam uyuyup uyanın ca karanlığın için den salona gülerek koşuyor 🙂
menek16 noluyasanagenemiros 1 yasında hala kullanıyorum kameradan izleyebilmek için biz uyurken çıkarıyorum
Seyma_aslan123 Benim kızım 1 ay 15 günlük bizim gece lambasi yok normal oda lambasini sabaha kadar açik koyuyorum