@dandinikoo üzülmeyin, hepimiz aynı yollardan geçtik. Benim sütümde çok vardı, kıyafetim sürekli ıslanırdı hatta, ama yinede bebeğim meme ucum olmasına rağmen mememle kavga içerisindeydi. Ve sürekli olarak kusuyodu. Kilo alımı zaten 3 aydan sonra yavaşlar, kiloya asla takılmayın. Zayıf bi çocuk olsa nolucak mesela, sağlıklı olması herşeyden önemli öncelikle. Benim bebeğimde mememle kavga içersindeydi herkes farkında ve görüyodu. Bende sağım yaparak ilerledim. Çok dayanamadım tabi 1 buçuk ay falan sağdım sonra mamaya başladım. Sütünüz zaman zaman gelir gider sık sık emzirmek önemli tabiki ama emmiyosa üzülmeyin🤍 sağım yapın elinizden geldiğince, mama takviyesi yapın sağımla yetiştiremezseniz. Sağlıkla büyüsün inşallah, bu günler gelip geçici. Etrafta söylenenlere kulağınızı tıkayın ve bebeğinize odaklanın sadece..