Bebeğimle anlaşamıuroım diye bir şey değil bu aslında süt akışı ya çok yavaş ya da çok tanzikli olabilir gazı olabilir çok doğal hepsi Kilo alımı iyiyse sorun yok zamanla her şey düzeliyor düzene giriyor dördüncü ay çök zor geçiyor bir ay boyunca atak dönemi oluyor uyku gerilemesi oluyor çoğu bebekte