ben mersinliyim Suriyeliler ve sıcak dışında çok güzel bir memleket gerçekten alisirsaniz pişman olmayacağınız hatta hiç girmek istemeyeceginiz bir ilimiz Tarsus çok güzel Silifke limonlu her ilçesi ayrı bir güzel Suriyelilerden de kaçış yok ayrıca Türkiye’nin heryerindeler
ben maalesef ankaradayim evliyim burda gidin keyfini çıkarın oranın Ankara’nın ayazı herşeyden beter hepinize saygılar