Fatma9438 biz de yeni taşındık. 1 ay oldu taşınalı . Yeni şehir çiftlikköyden ev tuttuk sayapark yakını. Yıllık ödeniyor kiralar . 160 bin ev sahibine 20 bin emlakçıya ve 27 bin nakliye ödedik . 1 aylık su parası 500₺ geldi. Mersin bize soğuk duş etkisi yapıyor hergün 🤣🤣🤣 Bu sayapark civarını tavsiye ederim