FerideDeniz Oğlum da bana “adde” diyor. Ben de gülümseyip her fırsatta “anne” diye düzeltiyorum. Yine adde diyor. Ama hiç ömrümü yediğini düşünmedim. Bu kadar kasmayın lütfen. Bu yanlış telaffuzlae ileride hoş anılar olarak kalıyor. 😊