A2B4 canım yazdığın o kadar acı ki. Hiç engelli bir bireyin annesini gördün mü ? Benim var takip ettiğim hesaplar istersen sana atayım bir bak hayatlarına. Onların şükür sebeplerini bir görsen.. mesela geçen takip ettiğim birisi oğlu ilaçsız müdahalesiz kaka yaptığı için nasıl mutluydu. Oğlu konuşamıyor yürüyemiyor hareket edemiyor. Lütfen bazen kızsak da yorulsak da sözlerimize dikkat edelim. Ne olur desin bebe ? Düzeltme bırak düzeltir kendisi. Minicik el kadar daha. Bebek yani adı üstünde. Biliyorum kötü amaçla yazmadığını ama yazılan herşeyin izi kalır. Karma gelir seni bulur. Daha güzel ifade et bence. Oğlum babasına bebe demeye başladı nasıl düzeltebilirim bu durum geçici midir gibi mesela.. İnan çok da uğraşmıyoruz o anneleri gördükçe..
Ben ne zaman oğluma kızsam yorulsam aklıma o aileler geliyor. Evleri dağıtsın bağırsın çağırsın tabak çanak kırsın oraya buraya tırmansın.. bunların hayalini bile kuramayan kaç aile var ? Kötü niyetin olmadığını biliyorum ama lütfen öyle söyleme. 🍀