Bu olay biraz danışıklı dövüş, devlet okullarının hepsi para talep ediyor, mebi arayınca yok vermeyin diyorlar ancak okulun resmi banka hesabına atıyoruz zaten parayı sen görmüyor musun incelemiyor musun verilen paraları bakanlık olarak, 2 bin lira da biz verdik dediğiniz gibi hizmetlileri bakanlık karşılamıyormuş, hatta bize de denildi bu toplanılan paralar bizi aralık ayına kadar idare eder sonrasında aidat isteyeceğiz dediler, ayrıten yemek de biz beslenme koyuyoruz evden