orkideSeverim
Düzeni öğrenmeli diye düşünüyordum.
Başını orta sehpaya çarpana dek. Orta sehpamı ihtiyacı olan birisine verdim. Sonra zamanla, kullandığımız için, eksikliğini hissettik. Lazım oldu. Yuvarlak formlu, köşesiz bir masa aldım.
Zaten öyle çok dekoratif objede yok evimde. Ekstra değişikliğe gittiğim bir şey olmadı. Mutfak dolaplarına kilit takmak dışında.