egesmommm elif2424 korseyle göbek gideri mantıklı bulmuyorum ya bünyeden bünyeye değişir bence ben takamadım 40 gün dikişlerim ağrıdı 4 aylık olduk hala ara ara içim acıyor takmayıda düşünmedim hiç göbek illaki gider
anne232 elif2424 ben takmadım gitti ama yediğimde geri geliyor doğum yapmadan önce hiç göbeğim olmamıştı artık kanka olduk 😊