omer_46 Janss valla inşallah zorlanmaz canım degsiiklite benim oğlan damak li emzikte emiyo bide normal uc takınca bile icmiyo uyurken denedim yine içmedi uyandigiyla kaldik😀
Janss omer_46 Aslında suluğuna alıştırırken zorlanmadım ama 🙇🏼♀️ Bakıcazz artık inşallah keyfi gelir ☺️
Janss [silindi] Benim için iyi bişey Medela da tek delik var sistemi değişik olsa da belki yakın hisseder 🤯 Teşekkürler 🍀
Ozge_AyazEfee Janss kuzum ilk biberonumuz weebaby idi, sonra Dr browns aldım ama benim de ayazın da hoşuna gitmedi sonra tekrar weebaby e geçtik. Velhasıl uzuuuun zamandır weebaby kullanıyoruz 🌹
Janss Ozge_AyazEfee Sabah Bebedor almıştım marketten kendi tutmak istemedi bana tutturdu ama sanırım uyuşamadı 🤦🏼♀️ Hoşuma gitmedi 😤