Janss dogdundan beri gaz yapmayan bambino diye bi marka biberonla beslendi s0nra 5 aylık falan ken kırılınca babası gitmiş normal duz cam biberon almış verdik dirgine alismis hava sistemi bu emziginde nasıl desem emzik kısmı sanki emiyo bi süre sonra hava birikip öylece ağzında boş gitmiyo mama bırakıp devam ettinde güzel akıyo sevmedim hiç hangisine alıştıysa onu al ilkse natural normal yada doktor brovs muydu neydi hatırlamıyorum eczaneci arkadaşım önermişti çok guzelmis