uyarnur evet maalesef gönderen kişinin de bir suçu bulunmuyor ki mesela ben şuan kargo anlaşması yapmaya çalışıyorum bir tık daha uygun olsun diye ama anlaşamıyoruz. Çünkü daha yeni e ticarete girdim ve anlaşma yapmadan satış yapmak istemediğimden bir kargo çıkışım bulunmuyor. Böyle olunca da anlaşmak istemiyorlar. O yüzden çok sıkıntı bu kargo işleri