noluyasanagenemiros tubiiik_ evet senden keser kargo ücretsiz yapmamışsındır ama uygulama atıyorum 250₺ ve üzeri sipariş de kargo ücretsiz yapıp senden kesiyor yine de çok saçma bi uygulama gardrops tan satsan daha iyiydi
yagmurkokusu_ tubiiik_ Bizim ürünümüz buydu bende gardropstan aldım , satıcı da çok iyiydi çok yardımcı oldu. Ürünü de tertemiz geldi mis gibi bebek kokuyordu. PTT ile göndermişti bana , benim ptt ile sorunum vardı takip etmesini rica ettim sorunsuz ulaşmıştı.
babysln tubiiik_ evet sizden kesilir kazancınızdan kesiliyor. Desi sınırlaması var en fazla 2-3 desiye kadar ücretsiz fazla çıkarsa satıcıdan kesiyolar
yagmurkokusu_ tubiiik_ bizim kesintiler orada yazıyor çok fazla kesinti olmadı kadın ama öyle bir kargo yapmış ki her tarafından sıkı sıkı sarmıştı. Minicik gibi geldi açtım büyük.
yagmurkokusu_ tubiiik_ 17 desi diyor 153 tl para yapar çok mu ağır buda böyle kesinti yapmış bence çok kesinti yapmışlar senden yaparlarsa 153 tl para kesintisi oluyor eline 147 tl para geçer ama benim bildiğim alıcı dan da senden de kesiyorlar. Kargoyu kim ödeyecek yaptığında alıcı mı satıcı mı ?
tubiiik_ yagmurkokusu_ burda öyle bi şeçenek yok diye biliyorum varsada hep alıcı yaparım agır degıldı bi elimde bu kucagımdada kızım vardı götürdüm