atlasert bence 1.6 veya 1.5 ideal zaten zıbın üstüne giydirince sıcacık oluyor vücut ısısı ile. Ama içi kalın olur kıyafeti de kalın olursa çocuğun terleyip üşümesi daha zararlı ve çok kalın giydirilirse zıbın içinde ısınma zor oluyor.Şuan kızım 3 yaşında ama uyku tulumunu 1 yaşına kadar ya kullandım ya kullanmadım çok az kullandım.yazın da klima odada 24-25 derece üstü Kapalı bile uyumuyor siz düşünün artık :)