atlasert benim evim de aynı şekilde bebeğim kışın doğmuştu 1-2 aylıkken bile istemedi fazla geldi.
Sonra marks and spencerda 1,5 tog olanı aldım altı fermuarlı 1-2 ay ancak onda durdu. Bu kış yine onu deneyeceğim diğeri çok kalın bence hareket edemiyorlar benim bebeğim rahat etmedi