yagmurkarabey 8-16 saat dilimi var, 8 saat boyunca 2 öğün yiyorsunuz ve toplam 16 saat bir şey yemiyorsunuz yani mesela öğlen 11 de kahvaltı, akşam 6-7 gibi akşam yemeği ve akşam 7’den sonra bir daha yemek yok kahvaltıya kadar.. bu açlık süresinin çoğu zaten uykuda geçiyor anlamıyorsunuz. Kahvaltı ve akşam yemeği arası ara öğün de yapabilirsiniz acıkırsanız. En güzel yanı yemek kısıtlaması yok istediğinizi yiyebiliyorsunuz ve vücut için çok sağlıklı doktora danıştım. Ben bu şekilde 1.5 ayda 6 kilo verdim ve mideye de çok iyi geliyor. Saatleri kendinize göre ayarlayabilirsiniz mesela 7-11 değil de 8-12 de yapabilirsiniz yani 12 de kahvaltı 8 de yemek ve bida bişey yok ama şekersiz çay kahve serbest