2lokummannesiii Mirayy00 evdeki tartı bozuk ama önceden bebeğimi bende ölçüyordum. Bakalım birine gittiğimde tartı olursa ölçerim 😂
[silindi] Okyanusolmak gece bnde altni almiyorum 3 aylik kizim ayljk 1 kilo alıyoruz🤔aman kilo alsında bez fln hikaye😂
selinnn-29 2lokummannesiii selam çok acil yazarsanız sevinirim bebepim gece 3-4 kere uyanıyo emip uyuyo hemen ama sabah bakıyorum bezi nerdeyse hiç ıslak depil, sizin durumunuz nasıl belli oldu? Doyuyormuymuş beslere rapmen
2lokummannesiii selinnn-29 valla kilo alıyorsa sorun etme ama bazen idrar yolu enfeksiyonu oluyormuş. Ona dikkat et gün içinde yapıyor mu?
selinnn-29 2lokummannesiii gün içinde de az ama bezini depiştirdiğimde mama yemiş oluyosa ooo ağırlaşıyo günde 4 veriyorum zaten ilk azalttım mamayı inş komtrolde 700 alsa razıyım korkuyorum da almaz diye ama ağlamıyo çok merak ediyorım