Kızlar bebeğim 4 aylık 2. Ay itibariyle meme reddi yaşayıp mamayla devam etmiştik. Mama yediği için doktorumuz ek gıda dedi. Yoğurt mayalayıp vericem ilk de ama bu muhallebili karışımları da yapıp verebilir miyim organik olanlardan sipariş ettim. Bunlar bebeğime kilo aldırır mı ?
İlk hafta Yoğurt
İkinci hafta Sebze corbası
En son meyveler dedi doktorumuz
Yoğurdun içine soğuk sıkım organik pekmezlerden keciboynuzu , dut , üzüm bu pekmezleri karıştırıp verebilir miyim?😄 fikirlere açığım tariflere 🙏🏼 bebeğime sağlıklı olan bağışıklığı güclendirecek ve kilo aldıracak tarifler de verir misiniz 🙏🏼