Bende bir kere mayaladim kivam almamisti hala ayni süt bir tik ayranimsi olmustu kayinvalideme sordum o hep yapar bir kaba kaynar suyu koy ustune oturt dedi tekrar mayala sar beklesin dedi benmari usulu gibi yani su iliyinca aldim tencerede yapmistim beklettim yine dolaba koydum sabah baktim tas gibiydi tadi da yerindeydi ama dogru bir islem mi onu bilmiyorum 😂