Kızlar 2 senelik evliyim hep kendim çaldım yoğurdumu ama çiftlikten alınmış sütten kızım 7 aylık sütü Kayınvalidem getirirdi komşusunun inekleri var kayınvalidem yurt dışına gitti
bende günlük süt aldım dün değil evvelsi gün çaldım fırında mayalıyorum ben kaç saat durmasına rağmen sulu şekilde oldu dolapta durusun belki düzelir dedim kıvam alır diye bugün baktım aynı sulu
değişik birşey yapmadım her zman ki yaptığım şekilde yaptım😒
siz nasıl yapıyorsunuz anlamadım bende mi sorun sütte mi 😅