GokceMom_ aysecikm bnde yarın yaptırıcam asıyı olmadan emzırmemek gerek demı kusmaması ıcın eczacı kusarsa bıdaha alıcan demıs esıme de
Minikobaby GokceMom_ evet yarim saatten once emmis olmasi gerekiyormus bizimki ilkinde kusmustu bilmiyorduk doktorda sormamisti ama benin doktorum bir damla bile degmesi ona yeterli olucak dedi zaten diger dozlarda yapilacagi icin sorun olmadi