Ayisigi45 Ben 4 5 aylıkken külot bez aldım kullanamadım. Ama bedeni tutturamamışım bebeğimin göbeği vardı bacakları vardı mesela tombuldu. Normal bez bedeni aldım cok sıktı beli lastikli oldugu için hep iz yapıyordu kızarıyordu. Sonra 1.5 yasında falan tekrar almaya başladım bu sefer tam geldi 1 beden büyük aldım mesela. Molfix 5 numara kullanır suan tam 2 yasında ama ben külot bezde 6 alıyorum. Cok rahat oluyor. İlk zman benim hatam yüzünden kullanamadığımı düşünüyorum. Sızdırma VS olmadı hiç. Hatta dün kzıım erken uyudu yorulmuş 12 saatten fazla bez değişmedim kak yapmış çiş yapmış hiç taşma olmadı düşün 🙄