Derya-Anne merhaba, bebeğim 22 günlük 1 numaradan 2 numaraya geçtik çünkü bacaklarında lastik izi çıkıyodu. 2 numara oldu, ama yine bacaklarında sıkma oluyor. O zaman ben 3 numaraya mı geçeyim yoksa benim bebeğimin bacakları kalın olabilir mi? Görünüşte kalın bacakmış gibi durmuyor aslında ama çok kafam karıştı gerçekten artık. Bez sıkıyo mu sıkmıyo mu anlamıyorum. 2 numaraya üst kısmından bakınca gayet oluyor gibi ama tek sıkıntı bacakları