egee_momm ben mama vermiyorum sadece emziryorum geçen ayda yapıyodu 3.ayda yani. Ben bunu tok dıye sanıyodum zorlamıyodım o ay 300gr aldı. Tartıda görünce şok oldum meğersem meme reddi yapıyomuş. Bu ay yine zırlıyor yine 3.aydaki gibi bende agzına verıyorum memeyi hopluyorum fln susuyor emiyor. Cok ağlatmıyorum az ağlıyor. Hiç ağlamadan da mümkün değil emmiyor. Sakin kalın emzirin diyolar ama mümkün değil 1 tur zırlaması gerekiyor yani. Bu ay kaç gr alırız bilmiyorum günde 3 yada 4 dolu dolu çişli bez gidiyor. 1 haftada 120 gr almış . Ama bu hafta baya kötü . Bu hafta alcağını sanmıyorum bile