Kdm egee_momm korkmayın bende çok meme reddi yaşadım hala da meme çok sevmiyor ama hala emiyor 9 aylık olduk. Sütüm var çok şükür . Aktif olarak emziritorsanız azalmaz öyle düşünmeyin
hayalperest2310 egee_momm gündüz acıktıkca veriyorum acıkcası 120 cc bazen de 90 cc içiyor iki üç saatte bir veriyorum canım uykudayken emmişse vermiyorum zaten gündüz de pek uykusu olmuyo
ladydiana Benimde 4.ay ayağından sonra azalma olmuştu az emdiği için, solgar ve bestlak kullandım 3 günde maşallah yani nazar değmesin çok çok işe yarıyor kesinlikle tavsiye ederim.:)
waffle-seven-anne egee_momm sagmayla artar canim ama once bebegini emzir bebeğini emzirdikten sonra sagim yap. Sut cok az cikacaktir sutum yok diye telasa kapilma. amac bebegin emip gogsu bosalttiktan sonra sagim yaparak uyari vermek bu sefer beyin daha cok sut uretimi yapiyor. Duzenli yaparsan inan artar . Gece de yap ama biraz yorucu oluyor ama ise yarıyor.
egee_momm waffle-seven-anne öyle yapacağım canım yarın birde emzirme danışmamı ile görüşeceğim ona göre bi yol izlerim artık teşekkür ederim 🫶🏻
nkizilates egee_momm bu meme reddinden bende bunaldım önceki gün akşam ve gece yatakta yatarak emdi hep sabahıda öyle. Bugün kendisine cin çarpmış asla yatarak emmiyor . Tam kurtuldum dedim ama nerde. Kucağımda yatak odasında yatağın kenarıdna hopluyorum arka planda da şarkı açıyorum tinimini hanım. Bazen yürüyorum sallanarak eğilerek kalkarak. Öyle emiyor biraz sersemliyor süt içip sonra oturuyorum yoksa belim kopar. 10 gündür böyleyiz. Ne zaman düzelir muamma. Bıktım sinirleniyorum ve dayanamıyorum. Ama bu savaşı ben kazanıcam bebek değil kafaya koydum
egee_momm nkizilates tam anlattığınız gibiyim şuan çok yoruldum bunaldım ama o değil ben kazanıcam diyorum ben başarıcam diyorum o tamamen bırakana kadar bırakmayı düşünmüyorum umarım bırakmaz 🥹 kaç aylık bebiş
nkizilates egee_momm ben mama vermiyorum sadece emziryorum geçen ayda yapıyodu 3.ayda yani. Ben bunu tok dıye sanıyodum zorlamıyodım o ay 300gr aldı. Tartıda görünce şok oldum meğersem meme reddi yapıyomuş. Bu ay yine zırlıyor yine 3.aydaki gibi bende agzına verıyorum memeyi hopluyorum fln susuyor emiyor. Cok ağlatmıyorum az ağlıyor. Hiç ağlamadan da mümkün değil emmiyor. Sakin kalın emzirin diyolar ama mümkün değil 1 tur zırlaması gerekiyor yani. Bu ay kaç gr alırız bilmiyorum günde 3 yada 4 dolu dolu çişli bez gidiyor. 1 haftada 120 gr almış . Ama bu hafta baya kötü . Bu hafta alcağını sanmıyorum bile
Defnesa Artiyormuş gerçekten ben evde ne kadar bunaldiysam aglumla artık işe başladım yarım gün gitmeye tsortume kadar süt oluyor sürekli şok oldum yeni doğum yaptigimda bile bu kadar sütüm olmamıştı rutinime dönmek iyi geldi bana