Bugün halamın kızının kocası tarafından öldürüldüğünu öğrendim. Üstelik o aşağılık adam halamın oğlunu ve eşini de vurmuş. Halamın oğlu vefat etti. Eşi yani yengem ağır yaralı. Nasıl bir güne uyandım bilmiyorum. Stresten üzüntüden ağlamaktan karnıma şuan sancı giriyor. 21 haftalık hamileyim. Nolacak bilmiyorum. Kadın cinayetleri ne zaman son bulacak bilmiyorum. Allah’ım bu nasıl bir gün…. Allah’ım sen yardım et… Kuzenimin 3 tane küçük çocuğu vardı digerininde 1 tane 😔