Mavibirii bu benim çocuğum galiba 😂😂 aynı anlattıklarınız gibiyiz bizde şuan alttan bi dişi çıktı şükür ama yarısı. Galiba digeride çıkıyor çünkü halen aynı çok sık uyanır gündüz toplasan en fazla 1 buçuk saat uyuyor bi seferde değil ama toplam. Sizinde diş çıkarıyor olabilir ağzının yanlarında küçük küçük kırmızı benek oldumu ama çok az bizim oldu çünkü