Mavibirii bizde ara ara yaşıyoruz gece uyanmaları ama bizimki yan yatmak isteyipde yatmadığı için uykusu bölünüyor, bende ilk diş sandım tedagil kullandım calpol verdim yok, bende ayağımda sallıyorum beşiğine koyuyorum başında bekledim baktım yan dönmeye çalışıyor ama yan duramıyor direk yüz üstü yada sırt üstü düşüyor ondan ağlıyor uyanıyor bende reflü yatağına yatırıp beşiğine öyle koyuyorum daha iyi uyuyor dönemediği için bizimkide 5 buçuk aylık ve bu olayı 1 aydır yaşıyoruz uykusu mahvoldu yazık bölüne bölüne