2.5 aylık oğlum var. 1 haftalıkken şüphelendim dr a götürdüm. Bebekler öyle yapar dedi gönderdi. Kakasına bile bakmadı.
15 günlükken başla doktora götürdüm. Kaka tahlili yaptı. Az miktarda lökosit çıktı. Mukuslu kakaydı. Bize probiyotik yazdı.
kullandım ama tam anlamıyla geçmedi. Sonra ateşimiz çıktı acile gittik. İshal ateş kusma belirtileri vardı. Adeno virüsü bulaşmış. HastNede yattık. 2 gün dayanabildim. İmza verip çıktım. Hastanede hiç birşey yapamadılar. Sadece serum taktılar şekerli su yani. Vücudu su kaybetmesin diye. Bir hafta sonra başka doktora gittim. Adenosu geçmiş dedi fakat bu seferde kaka da bol lökosit çıktı. Antibiyotik kullandık. Geçmedi. İshal kesilmedi. En son süt alerjisi dedi. Kan tahlili yapıldı. Emzirdiğim için süt diyetini ben yapıyorum süt ve süt ürünleri tüketiyorum. Sütümden bebeğe geçmesin diye. Cuma günü kontrolümüz var. Yeşil sulu kakamız sarıya döndü. Ama hala sulu. Ve günde 6-7 kez