NurCelik Kızlar daha önce doktora götürüp tahlil yaptırdım birsey çıkmadı ama 1 aydır bebeğim yeşil renkte sulu kaka yapıyor başına gelen var mı acaba varsa nedeni ne olabilir sizce ???
Deletedmom115 NurCelik Üşütmüş olabilir emziriyorsanız ön sütü fazla alabilir sizin yediklerinizden kaynaklanıyor olabilir sebebi çok tahlilden sonra doktor bir şey söylemedi mi yani bir varsayım da bulunmadı mı?
MinikCilek NurCelik bizimde öyle tahlilde cıkmadı bişey. Ama ishal devam ama diş dönemindeyiz olabiliyormus ama nolcak bilmiyorım
NurCelik Deletedmom115 birsey görünmüyor dedi çok aceleci bir doktordu maşallah bunu bile zor cvpladı başka doktora gitmeyi düşünüyorum
NurCelik Papatyam1703 o ara sünnet olmustu rotayı beklettim sonra yaptırmadım diye yakalandı sandım ama ona yönelik mi yaptı sadece bilmiyorum
NurCelik Deletedmom115 aynen sinir oluyorum ilgisiz doktorlara ya ilk bebeğim bilemiyorum ne durumda ne olur diye sağolsunlar sormadan aşıyı bile söylemiyorlar
Papatyam1703 Arkadaşında dediği gibi eğer 1 ayı geçtiyse gastrolojiye gitmeniz lazım bizim 2,5 ay sürdü ve 1 aydan sonra doktorumuz oraya yönlendirdi bizimde adenovirüsümüz vardı
NurCelik Papatyam1703 öyle mi baktım o virüse pek iyi birsey değil gibi ama sizde başka belirtileri var mıydı acaba nasıl olmuş hastanede yatırılması gerekiyor yazıyor
NurCelik MinikCilek aynen sürekli parmağını ısırıyor elimi ağzına götürüp ısırdığı oluyor salyalı sürekli zaten oda olabilir
NurCelik hsyn 4 aylık bebeğim 7 8 kere yapıyordur çişte azalma yok ama kilo alımı durdu resmen hani hareketlense bile azda olsa alması gerekirdi diye düşünüyorum burda 4 aylık bebekler günde 2 3 kere yapıyor diye okuyunca telaşlandım iyice
Papatyam1703 NurCelik bizim sadece ishal vardı ara arada ses kısıklığı 3 kere düşünüldü tahlilde değerler normal çıkınca yatırmaya gerek duymadılar
NurCelik Papatyam1703 öyle mi ya Allah korusun bebeklerimizi ya çok geçmiş olsun sizede önce çocuk doktoruna gidip ordan mı gastrointestinal bölüme gittiniz
Papatyam1703 NurCelik amin birbsaha hiç gelmesin İnşaAllah biz özele gidiyorduk artık araştırma veya üniversite hastahanesine git dedi bana
MinikCilek NurCelik kuzum tam 6 Olduk cıktı ama 2 hafta önceden basladık ağlamalara şimdi hepsi kabarmış çok zor geçiyo günler