Hamilelikte de emzirme döneminde de icmedim anne sütü sarılığı olduk mamaya döndük son 1 aydır sadece mama besleniyor 1 aydır icmediğim 1 senenin acısını cıkarıyorm ama biliyorum ki evladıma zararı yok emzirirken lütfen icmeyin sütten direk ona da geçiyor hanileyken dayandınz bir farkı yok dayanın.Keşke emseydi de sigara icmeseydim