Hiç iyi değiliz gündüzleri uyumuyo uyumadığı için de sürekli ağlıyor tam dalacak gibi oluyor dışarıdan gelen bir sese tekrar uyanıp ağlıyor. Gece uykusu desen onda da sık sık uyanmıyor emmiyo sadece mama içiyo onu da zorla içiriyorum 🤦🏼♀️Hiç dönmedi yan dönüyor sadece. Oyuncaklara uzanma da olmadı henüz ellerinin bilincinde değil halâ